Les millors llibreries de viatges a casa nostra

Fullejar guies, remenar mapes, tafanejar novel·les, descobrir autors i lectures ambientades en les destinacions desitjades, aconseguir assessorament expert, assistir a xerrades, presentacions o tota mena d’activitats culturals… Les llibreries són tot un pou infinit d’idees per preparar un viatge. En aquestes hi trobaràs tot el que necessites!

Altaïr

altaïr a reveure

AdreçaGran Via, 616 (Barcelona)
Telèfon: (+34) 93 112 46 15
A la xarxa: web | facebook
Especialitat: Revistes, mapes i narrativa de tot el món

Fundada el 1979, l’Altaïr és sense dubte la Meca dels viatgers que volen preparar les seves excursions. Més que una llibreria és un espai cultural on s’hi celebren xerrades, cursos, presentacions literàries, projeccions fotogràfiques o qualsevol altra activitat que tingui a veure amb el fet de viatjar. Inclús disposen d’un petit racó on pots fer un mos de plats d’arreu del globus. El local és ampli i molt acollidor, amb dues plantes dividides per àrees geogràfiques i milers de documents i material. A l’entrada hi ha un taulell d’anuncis on podràs trobar propostes i companys de viatge per qualsevol destinació.

Horitzons

llibreria horitzons barcelona

AdreçaC/ València, 149 (Barcelona)
Horari: dl-ds 10h a 14h i 17h a 20.30h
A la xarxa: web | facebook
Especialitat: Llibres de muntanya, natura i viatges

Amants de la muntanya, aquest és el vostre espai. Més de 40 anys d’experiència avala l’assessorament que pots tenir a la Llibreria Horitzons. A més de tot tipus de guies i mapes, llibres de fotografia i astronomia (aquí catàleg online), disposen d’accessoris com ara GPS, cartografia en paper i digital, rellotges de muntanya, pulsòmetres o podòmetres; i recentment han creat una creat una línia d’articles de petit material i roba per muntanya.

La Ploma

Llibreria La Ploma A Reveure

AdreçaC/ Sicília, 332 (Barcelona)
Horari: dl-dv 9.30h a 14h i 17h a 20h | ds 10.30h a 14h
A la xarxa: web | facebookblogspot
Especialitat: Llibres de l’Àfrica Negra

La Ploma és una llibreria de caràcter general fundada el 1987, però que des del 1991 s’ha especialitzat en narrativa, monografies i tot tipus de material literari sobre l’Àfrica Negra, amb una bona col·lecció de títols (en diferents idiomes) relacionats en qualsevol vessant d’aquesta part del món. No és senzill de seguir, però val la pena que estigueu atents al seu bloc, doncs també organitzen xerrades, concerts, presentacions o projeccions audiovisuals de manera puntual.

Guia

guia llibreria barcelona areveure

AdreçaTravessera de Gràcia, 146 (Barcelona)
Horari: dl-dv 10h a 14h i 17h a 20.30h | ds 10.30h a 14h
A la xarxa: web
Especialitat: Guies del món, mapes i narrativa

Des del 1998, la Llibreria Guia ocupa un espai privilegiat al barri de Gràcia, on podràs trobar tota mena de guies amb rutes i cartografia (tant per fer a peu com amb BTT), així com manuals i guies d’escalada. Tenen una petita secció d’accessoris de muntanya (com motxilles, cantimplores, sandàlies Teva o productes Tatonka). Si vols tafanejar-la per dins, Google Street View t’ho permet!

Hi ha 3 comentaris

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.